"Ρώτησα τον κύριο Βαν ποια μαθήματα πρέπει να πάρω για να γίνω συγγραφέας κωμικών επεισοδίων για την τηλεόραση. Ο κύριος Βαν είπε οτι δεν χρειάζεται κανένα προσόν, αρκεί να' σαι διανοητικά καθηστερημένος."
Σου Ταουνσεντ : Το κρυφό ημερολόγιο του Αντριαν Μολ



22.11.06

Kurt Vonnegut

Ο Kurt Vonnegut είναι ο αγαπημένος μου (ένας από τους αγαπημένους μου) συγγραφείς. Έχω μαζέψει μερικά motto.

"Είσαι αυτοδίδακτος; Γιατί έτσι δεν είναι όλος ο κόσμος;"
"Παλιά μπίρα σε καινούρια μπουκάλια, παλιά αστεία σε καινούριους ανθρώπους".
"Ο εραστής μέσα στον εαυτό μου έγινε ένας πορνογράφος."
"Η ομορφιά της αποτοξίνωνε το πλήθος".

Και το αγαπημένο μου:

"Είναι μικρός ο κόσμος, ειδικά αν τον βάλεις στο νεκροταφείο."

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου Yellow kid! Ίκτερο έχεις;

Yellow Kid είπε...

Ασχετε! είμαι ο πρώτος ήρωας κόμικς!


Frank Zappa We're Turning Again Live