"Ρώτησα τον κύριο Βαν ποια μαθήματα πρέπει να πάρω για να γίνω συγγραφέας κωμικών επεισοδίων για την τηλεόραση. Ο κύριος Βαν είπε οτι δεν χρειάζεται κανένα προσόν, αρκεί να' σαι διανοητικά καθηστερημένος."
Σου Ταουνσεντ : Το κρυφό ημερολόγιο του Αντριαν Μολ



11.12.06

Συνομωσία Λιλιπουπολίτες!



Βλέπω καλά ή με γελούν τα αυτιά μου; Ο παλιός μου φιλαράκος μου Τσάκ με τον ύπουλα βαλτό κατάσκοπο της CIA, Μπομπ Σφουγγαράκη!
Ο κύριος Σφουγγαράκης, για όλους εκείνους που τους ενδιαφέρει η Αλήθεια και μόνο η Αληθεια, γεννήθηκε στην παραγματικότητα στα Χανιά Κρήτης μα πρόδωσε το νησί και την χώρα του για να υπογράψει στη μεγάλη αμερικάνικη εταιρία Nickelodeon που προωθεί την παιδική εργασία, την άσκοπη βία και την σφουγκαροφυλία. (ερωτική επιθυμία για σφουγγάρια ιδιου φύλου)
Πως έμπλεξε λοιπόν ο υπερασπιστής της τσακνορικής δικαιοσύνης Τσακ με αυτόν τον βρωμερό κιτρινιάρη; Ποια πλοκάμια (κυριολεκτικά) πήραν αυτό το καλό παιδι με το ωραίο μούσι και με ποιους βδελυρούς σκοπούς;
...
...
...ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ; (Οξαποδώ, Σατανάς, Η Διαχειρίστρια Μου)
...
...Ελπίζω όλα να πάνε καλά.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβες καλά. Ο Τσακ ΕΙΝΑΙ ο Μπομπ ο σφουγγαράκης. Το ότι κ οι δύο είναι κρυφογκέι κ τόσο τετράγωνοι δεν σε έβαλε σε υποψίες? Η κιτρινίλα του Μπομπ? Νόμιζες ότι είναι επειδή είναι σφουγγάρι? Όχι αγαπητέ, επειδή έχει πλακωθεί στα Marlboro κ ποιος ξέρει τι άλλο εκεί στην Άγρια Δύση.

Urfurslaag είπε...

κύριε
Με χαρά σας προσκαλώ στο παιχνίδι "Πέντε πράγματα για μένα". Φιλικά, Ουρφ.

Yellow Kid είπε...

@Zoi20
Αστα...
Μετα το Brokeheart Mountain εχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στους καουμπούς.

Δεν θα ξανανδούμε ποτέ εναν Carnation να σώσει μια Λόλα;

Καταστροφή...

Yellow Kid είπε...

@urfus
Μα το όνομα είναι αυτό; (όλα πολύπλοκα τα κάνεις ρε αδερφάκι!)
Απο την φωτογραφία ομως φαινεσαι καλό παιδί. Να σε χαιρεται ο ψυχαναλυτης σου! (φτου!φτού!)

Urfurslaag είπε...

Κύριε
Για το όνομα ευθύνονται οι γονείς μου. Για την φωτογραφία ο ξάδελφός μου ο φωτογράφος.


Frank Zappa We're Turning Again Live