"Ρώτησα τον κύριο Βαν ποια μαθήματα πρέπει να πάρω για να γίνω συγγραφέας κωμικών επεισοδίων για την τηλεόραση. Ο κύριος Βαν είπε οτι δεν χρειάζεται κανένα προσόν, αρκεί να' σαι διανοητικά καθηστερημένος."
Σου Ταουνσεντ : Το κρυφό ημερολόγιο του Αντριαν Μολ



7.7.09

Το κάπνισμα είναι παράνομο, ενώ τα πρόστιμα όχι;

Τα πρόστιμα είναι κλοπή. Για να το σκεφτούμε. Η ιδέα να χρεώνομαι με το έτσι θέλω ένα πρόστιμο, ως πολίτης που θέλω να ζω ελεύθερα χωρίς τιμωρούς και ελεγκτές πάνω από το κεφάλι μου, μου φάινεται από την φύση του απαράδεκτο και αντιδημοκρατικό. Εξηγούμαι:

Μου φαίνεται άδικο να δώσω σε κάποιον ένα χρηματικό ποσό, για το οποίο δεν έχει κοπιάσει, και δεν μου δίνει τίποτα πίσω σαν αντάλλαγμα. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα σβήσω το τσιγάρο μου από δική μου πρόθεση ή από παράκληση επειδή ενοχλώ τους γύρω μου. Αν δεν τους σεβαστώ, δεν είμαι σωστός πολίτης, άρα το πράγμα αλλάζει. Αλλά απ' ότι κατάλαβα δεν θα υπάρχει καν μια πρώτη παράκληση.

Επιπλέον, γνωρίζει κάνεις που θα πηγαίνουν τα χρήματα των προστίμων; Θα τα καρπώνονται οι "καπνομπάτσοι", ή θα πηγαίνουν για κάποιο κοινωφελές σκοπό (όπως θεραπεία για τον καρκίνο πχ); Γιατί έτσι μόνο μπορώ να δεχτώ να τους δώσω χρήματα.

Ως καπνιστής, οφείλω να ρωτήσω αν ο χώρος επιτρέπει το κάπνισμα. Αν πάρω καταφατική απάντηση και το ανάψω, το πρόστιμο το πληρώνω εγώ ως πελάτης, ή ο μαγαζάτορας που μου έδωσε "παράνομα" την άδεια;


Έκανα μία σκέψη δεν μπορώ να μην γελάσω, όχι μόνο με την αυτήν την κυβέρνηση, αλλά με την εκάστοτε, που ποτέ σε μία προεκλογική ομιλία της δεν μιλάει για τους φόρους και τα πρόστιμα που θα επιβάλλει αφού την ψηφίσουμε!!!
Μας τα φυλάει έκπληξη ή μας τιμωρεί που αφήσαμε να την ψηφίσει η πλειοψηφία το ελληνικού λαού;


Υ.Γ. Στην φωτογραφία διακρίνουμε τον ΥΠ.Υγείας κο Αβραμόπουλο σε μια πολύ κολακευτική πόζα!

1 σχόλιο:

Αntidrasex είπε...

Μας τιμωρεί που πιαστήκαμε μαλάκες και ξαναψηφίσαμε (ψηφίσαν).
"Για να μάθετε να κάνετε μαλακίες".

Συμφωνώ με την απαγόρευση, διαφωνώ με τα πρόστιμα.


Frank Zappa We're Turning Again Live