"Ρώτησα τον κύριο Βαν ποια μαθήματα πρέπει να πάρω για να γίνω συγγραφέας κωμικών επεισοδίων για την τηλεόραση. Ο κύριος Βαν είπε οτι δεν χρειάζεται κανένα προσόν, αρκεί να' σαι διανοητικά καθηστερημένος."
Σου Ταουνσεντ : Το κρυφό ημερολόγιο του Αντριαν Μολ



14.7.09

Τα μπλογκ είναι μόνο κόμικς, μωρό μου!

Είμαι σε διακοπές. Κι αυτό σημαίνει λίγες ώρες ίντερνετ, χαλαρό σερφάρισμα και κόμικς! Πολλά, πολλά κόμικς! Ευτυχώς που για μένα τον τεμπέλη, κάποιοι Έλληνες κομίστες έχουν ανακαλύψει τα μπλογκ, να ανεβάζουν εκεί τις ιστορίες τους. (Έτσι που να μην ντρέπομαι εγώ στα τριανταφέυγα μου να ζητάω στα περίπτερα το καινούριο Μικιμάη. Μου έρχεται στην οθόνη του υπολογιστή ) Να μερικά μπλόγκ με κόμικς που ψάρεψα απο λινκ σε λινκ:

ΣΑΤΥΡΟΙ 1987-Τα πάντα όλα για τον Αριστερίξ το Γαλάτη (Thanks, Αντιδρασέξ για το λινκ!)



Γέλασα πάρα πολύ! Θυμήθηκα και κάποιες δικές μου παρόμοιες απόπειρες μεταγλώττισης.

Το επίσημο μπλόγκ του Γιάννη Ιωάννου. Δεν χρειάζονται συστάσεις, ο άνθρωπος είναι respect καθώς και ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες δημιουργούς, σήμερα.



Το δίδυμο Ντίλιος/Παγώνης στο Εverything we do is a balloon. Φοβερές ιστορίες, φοβερό σχέδιο, φοβερό χρώμα!



Ο Πρα-άκ με (Sub)garden Party. Ο πάντα εξαφανισμένος μπλε εξωγήινος φαίνεται να ξαναχτυπάει με μία καινούρια ιστορία! Υπόσχεται ξωτικά και νεράιδες.



...Εμ και μετά παραπονούμαστε γιατί δεν θα πάει μπροστά αυτός ο τόπος. Ολο με καραγκιοζάκια ασχολούμαστε τελικά!

3 σχόλια:

Αntidrasex είπε...

Έτσι και αλλιώς με καραγκιοζάκια ασχολούμαστε αγαπητέ.
Μόνο που αυτά είναι ευχάριστα και επηρεάζουν τη ζωή μας μόνο θετικά.
Τα άλλα είναι που μας γαμούν το είναι.

Yellow Kid είπε...

Οι καραγκιόζηδες είναι που μας γαμάνε, οχι τα καραγκοζάκια...

Kert είπε...

heheheh...ntropes kitrino paidi?
euxaristoume gia ta links.boh8oun gia ta kalokairina apogeumata..
kales diakopes loipon.. ;)


Frank Zappa We're Turning Again Live