"Ρώτησα τον κύριο Βαν ποια μαθήματα πρέπει να πάρω για να γίνω συγγραφέας κωμικών επεισοδίων για την τηλεόραση. Ο κύριος Βαν είπε οτι δεν χρειάζεται κανένα προσόν, αρκεί να' σαι διανοητικά καθηστερημένος."
Σου Ταουνσεντ : Το κρυφό ημερολόγιο του Αντριαν Μολ



3.5.07

Μας Συγχωρείτε γιά τη Διακοπή;



'Εφυγα απο το Post-ο μου πολύ βιαστικά. Δεν έχω άλλη εξήγηση για την εξαφάνιση μου. Και ο λόγος ήταν ενα ταξίδι πέντε ημερών στας Λονδίνας (μάλιστα, κύριε!) από το οποίο μόλις γύρισα και που λεπτομέριες απο κεί θα ανεβάσω άργοτερα κάτι ποιό συμμαζεμένο λόγω πολύ φρέσκων εντυπώσεων.

Θα έπρεπε να ανεβάσω πόστ πρίν φύγω.


Θα έπρεπε να κλείσω το νερό.


Θα έπρεπε να βγάλω τα σκουπίδια έξω.

Θα έπρεπε να βγάλω έξω την γάτα.
Καθήστε να πάρω μια ανάσα και θα σας πώ την ιστορία.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και ασφαλώς ήτανε μαζύ σας ο Δρ Φλάνζας..
Καλώς επιστρέψατε λοιπόν.

sikia είπε...

welcome baaaack!!! Άντε κάτσε να ξαποστάσεις, να μας τα πεις, να μου δώσεις και το δώρο μου, αλήθεια τι μου έφερες από το Λονδίνο?

Μαύρος Γάτος είπε...

¨Εφερες τουλάχιστον κανένα γεμιστό αυγό Cadbury ή τζάμπα τρέχουν τα σάλια μου;;;;;;

Σ;0))))

Yellow Kid είπε...

@Καλησπέραααα:
Αυτά λοιπόν λένε οι κακές οι γλώσσες;
Καλώς σας βρήκαμε πίσω, λοιπόν!

@sikia:
Σου έχω πάρει εναν φουσκωτό johnny Depp με δωρο του καταστήματος μια ρόζ ψωλόμορφη τρόμπα. Επειδή όμως δεν ήξερα αν τον έχεις ,έχω κρατήσει κάρτα αλλαγής.

@Μαύρος Γάτος:
Σου εχω φέρει τόσες πολλές cadbury που αναγκάστηκα στην επιστροφή να πληρώσω υπέρβαρο!

sikia είπε...

Αχ γιελοουκιντούλι μου, τι τέλειο δώρο!! Και δεν το έχω τον johny depp, έχω φουσκωτό justin timberlake, οπότε τώρα θα κάνει και παρέα με τον johnny. Και η τρόμπα μου ακούγεται πολύ σέξυ!!!

Μπαμπης Ζαβος είπε...

Αγαπητό τεκνο του κιτρινισμο΄θ καλώς ηρθες!

Να σου όμως την γνώμη μου μου για αυτό το θεσπέσιο πόστ που ανέβασες και μας νουνεχείς πνευματικά, καθώς και με σκέψη κριτική μας παιδεύεις, αλλά ακόμα και όταν μας επαινείς.

Ευχαριστώ εκ μέσης καρδίας

Μπάμπις

Urfurslaag είπε...

Λυπάμαι που σε αρπάζω από τον λαιμό αγαπητή ετεροθαλή ανηψιά μου, ακόμα δεν πήρες μιαν ανάσα, αλλά οι εξελίξεις τρέχουν και τα γεγονότα μας προλαβαίνουν!

Σου εξηγώ αναλυτικά τις νεότερες εξελίξεις στα τελευταία μου δύο ποστ.

lo-li είπε...

Ναι ναι σας συγχωρούμε, μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς;! Κααλώς ήηρθεες:-)

ΥΓ: Μα τι έχετε πάθει όλοι και πάτε αυτή την περίοδο στο Λονδίνο;...


Frank Zappa We're Turning Again Live